Pingis...aikuiset, nuoret ja junnut

Pöytätennis... tie onneen ja menestykseen!

Pöytätennis, pingis, ping pong, pinkiponki, pöykky... rakkaalla lapsella on monta nimeä. Maailman harrastetuin yksilölaji mikä kilpatasolla vaatii räjähtävää voimaa, nopeutta, tekniikkaa ja peliälyä.

Boomin harjoituksissa käy pelaajia aloittelevista harrastepelaajista kilpapelaajiin. Tarjolla kaksin- ja nelinpeliä seuran sloganin hengessä eli: "Rennosti vaikka väkisin." Pelaaminen harraste- ja kuntoilumielellä on täysin hyväksyttävää. Tosissaankin saa pelata, mutta totisesti ei.

Uusia pelaajia otetaan mukaan. Opastusta ja valmennusta on halukkaille tarjolla. Myös kilpailuja ja sarjapelejä kaikentasoisille pelaajille. Aloittajille on tarjolla lainamaila sekä pelipallot seuralta. Porukkaan voi käydä tutustumassa sitoumuksetta.

Treenivuorot:

Ma 16:00-19:00  Kurkelan koulu

To 16:00-18:30 Kurkelan koulu

Perhehinnat, sisaralennukset yms. mahdollisia. Mahdollisuus myös pelata näillä vuoroilla sulkapalloa pickleballia, sulkapalloa.

Pelit toukokuulle 2024 saakka

Tiedustelut: Juki, 040 771 6050 tai ttcboom@kolumbus.fi