Leiriraportti 5.-7.6.2020

Nextille Levelille

Mailapelileiri turvaväleillä.

TTC Boom järjesti viikonloppuleirin maajoukkuepelaajille ja tavan tallaajille. Osallistujia oli Oulua ja Tamperetta myöten ja taso pelaajilla vaihteli aloittelevista daameista MM-kisamitalisteihin.

Racketlonleireillä on ollut erilaisia teemoja. Tämänkertaisella leirillä teema oli Nextille Levelille jatkona edellisen leirin Aatteleppa Ite teemalle. Tarkoituksena tunnistaa oma pelitaso ja miten sen saisi nostettua seuraavalle tasolle.

Perjantai-ilta ja lauantai aamupäivä harjoiteltiin Kurkelan koululla pingistä ja sulkista. Loppuleiri lauantai-illan ja sunnuntain osalta Tuusulan Tenniskeskuksessa. Suomen paras pelipaikka tarjosi taas mahtavat puitteet kaikille mailapeleille. Sunnuntain otteluharjoitusten jälkeen kaikki olivatkin enemmän tai vähemmän uupuneita. Bycklingin Paulin ällikello näytti palautumisajaksi 110 tuntia!

Osallistujia leirillä oli yhteensä 22 joista ilahduttavasti naisia miltei puolet (9) Kolme täysin aloittelevaa naispelaajaa olivat leirin ilopillerit. ”Mä en osaa, mä oon huono” kommentit vaihtuivat leirin aikana ”hei näinkö tää menee, mä osaan, nyt se onnistui” huudahduksiin. Heidän kohdallaan leirin tarkoitus toteutui varmasti ja kaikki siirtyivät nextillelevelille.

Valmennuspuolella hääräsivät Racketlonin maajoukkuevalmentaja Jukka Julin, MM-kisamitalisti ja ammattivalmentaja Tommi Laine sekä Squash Guru Riku Mehta. Oppia tuli molempiin suuntiin ja seuraava leiri on tarkoitus järjestää mahdolisimman pian.

Juki